Sunday 20 November 2011

Lecturer Ku Arisa

Aku adalah seorang student di sebuah kolej terkenal di pantai
timur..Namaku zam berusia 23 tahun..Aku mengambil jurusan akaun…Pada
mulanya aku berasa kekok untuk menyesuaikan diri di kolej ini kerana aku
berasal daripada KL..Tetapi lama kelamaan aku sudah dapat menyesuaikan
diri tambahan pula rakan-rakanku semuanya satu kepala..Aku tinggal di
rumah yang disewa bersama rakan-rakan. Ruamah sewaku tidak jauh dengan
kolej..Ceritanya bermula begini ketika aku berada di semester
3..Lecturer matematik ku iaitu encik din akan berhenti kerana ingin
menyambung pelajaran mengambil master di U di kl..Maka aku berasa risau
kerana exam tinggal hanya beberapa bulan dan lecturer ku pula
berhenti..Di kolej ku biasanya untuk mencari lecturer ganti agak sukar
dan mengambil masa..Maka aku dan rakan-rakan terpaksa belajar sendiri
sehingga lecturer baru sampai…Untuk pengetahuan kelasku hanya beberapa
belas orang disebabkan kelas ini adalah kelas ulangan kerana aku gagal
dalam subjek matematikku pada semester yg lalu..dan di kelasku hanya aku
seorang lelaki..yang lain semuanya perempuan..Tapi aku x ambik kisah
pun..Hampir sebulan menunggu lecturer yg baru dikabarkan akan tiba..Tapi
aku malas nak ambil tahu sangat..Asal ada lecturer sudahlah..maka ari
yang tersebut pun tiba..Aku masuk ke kelas seperti biasa mengikut
jadual..Beberapa minit menunggu maka lecturer itu pun masuk..Terkejut
jugak aku sebab lecturer baru tu perempuan..Dia mengenalkan diri dia
Puan Arisa..Berumur 33 tahun dan sudah berkahwin..Dia kata baru
berpindah dari ibu kota kerana mengikut suaminya berpindah tempat
kerja..Pada ari itu kami hanya menjalani sesi suai kenal..Aku berasa
hepi kerana sudah ada lecturer pangganti dan yang penting sekali Puan
Arisa adalah seorang yang sangat lawa dan cantik walaupun bertudung dan
berbaju kurung…Ini membuatkan aku bertambah semangat untuk pergi ke
kelas..Pada satu ari 2 aku bercadang berjumpa puan arisa untuk
bertanyakan soalan latihan yang aku tidak faham..Lalu aku pergi ke
pejabat dia dan lega kerana dia berada di mejanya..Aku pun menanyakan
soalan-soalan dan dia menerangkan satu persatu..Dalam pada itu aku baru
perasan yang puan arisa mempunyai buah dada yang agak besar..Itu pun
kebetulan aku dapat tengok bila dia terselak tudungnya ketika
menerangkan jawapan kepada aku..Serta merta aku berasa stim kerana aku
memang sukakan perempuan berdada besar..Sejak kejadian itu aku semakin
kerap berjumpa puan arisa untuk bertanyakan soalan walaupun aku
sebenarnya nak tengok buah dada dia tetapi aku selalu kecewa kerana
susah nak nampak kerana ditutupi tudungnya..Dalam kelas pun susah nak
tengok..Tetapi aku pasti satu ari nanti mesti dapat tengok nyer..Oleh
kerana kerap berjumpa maka aku dan puan arisa bertambah rapat..Aku
bertanyakan tentang hal-hal keluarga n mcm2 lagi la..Dia pun agak
mengambil berat tentang diriku..Baru aku tahu dia mempunyai 2 orang
anak. Seorang lelaki dan perempuan..Suaminya bekerja sebagai pengurus
cawangan di sebuah syarikat swasta…Kami bertambah rapat dan selalu aku
bergurau dengannya dan begitu juga dia..Kami dah macam kawan
lagaknya..Walaupun begitu aku amat menghormati nya sebagai lecturer
aku…Puan Arisa tinggal di taman perumahan yang sama dengan rumah
sewaku..Aku tahu rumah dia dimana dan dia pun tahu rumahku..Tapi aku x
pernah lagi ke rumahnya…
Pada satu hari dia ketika waktu hujung
minggu waktu petang, puan arisa menelefonku dan bertanya aku dimana..Aku
katalah berada dirumah..Dia kata jgn pergi kemana2 kerana dia nak
hantar makanan..Aku pun menunggu jelah puan arisa datang..Sebenarnya aku
nak pergi main bola bersama rakan-rakanku..Terpaksalah aku menunggu
dulu dia datang..Semua rakanku pergi dulu..Tidak lama kemudian sebuah
kereta wira berhenti di hadapan rumahku dan aku tau 2 kete puan
arisa..Puan Arisa keluar berjalan ke arahku dengan membawa makanan
ditangannya..”Nah,kek coklat untuk awak,saya buat banyak tadi” kata puan
arisa..Aku mengucapkan terima kasih kepadanya dan kami pun
berbual-bual..Tetapi yang paling mengejutkn aku ialah pakaian puan
arisa..Petang itu dia memakai body fit dengan seluar jeans..Walaupun
bertudung tetapi dililitkan ke belakang memperlihatkan buah dadanya yang
besar itu..Pada perkiraan aku saiz dada dia 36C..Nasib baiklah aku
memakai underwear..Kalu tak mesti puan arisa perasann konekku dah tegang
stim gler rasanya..Dalam pada itu aku memuji yang puan arisa kelihatan
cantik petang itu..Dia pun tersipu-sipu malu bila aku memujinya..Tidak
lama kemudian dia meminta izin untuk pulang..Katanya dia berjanji dengan
kawannya pergi shopping..Sebaik sahaja dia pulang, aku terus ke bilik
air..Faham2lah..Tak tahan beb besar siot..Aku pun melancap membayangkan
buah dada puan Arisa..Cancel rancangan aku nak main bola petang
itu..Yelah dah pancut mesti la penat…Aku pun mandi wajib dan makan kek
yang diberi puan arisa 2..
Kelas berjalan seperti biasa dan hubungan
aku dengan puan arisa semakin rpat..Keptusan pelajaranku pun semakin
bagus dan puan arisa agak bangga dengan aku..Katanya dia mengharapkan
aku untuk mendapat A dlm subjek yg diajarnya 2..Suatu ari ketika selesai
aku bertanyakan hal yang tidak faham, aku pun berbual2 seperti
biasanya..Sampailah ke hal2 berkenaan fesyen..Aku kata aku suka
perempuan berbaju kurung dan berbaju kebaya serta bertudung..Manis
sangat aku rasa..Puan Arisa pun tersenyum mendengarkan cerita
aku..”Tetapi kan puan saya suka tengok fesyen tudung cam wardina
2..lebih moden..puan x nak cuba ke fesyen cam2? Mesti lebih menarik dan
anggun” Aku mengesyorkan pada Puan Arisa..”Erm,sy x pndi sbnrnya fesyen2
ni sbb sblm ni pun sy free hair..Br je pakai tudung ni..Tp sy cuba la
klu awk kata sy akan bertambah anggun..hehe” puan arisa bergurau
padaku..Kami pun meneruskan perbualan kami sehinggalah aku meminta diri
untuk pulang…Pada keesokan harinya aku masuk ke kls puan arisa..Di luar
hujan mula turun dengan lebatnya..Nasib baik aku sampai awal..Klu x
mesti basah kuyup..fikirku”..Oleh kerana hujan yg lebat tiada seorang
pun pelajar dtg kecuali aku..X lama kemudian Puan Arisa masuk ke
kls..”La,awk sorang je ke yg dtg..mana lain2?,puan arisa bertanya
kepadaku..”Diaorang x dtg la puan..Mayb dsbbkn hjn lebat kot”..”Xpelah
kite teruskan je kls”…Puan Arisa meneruskan mengajar aku..Tetapi yang
paling mengembirakan aku Puan Arisa memakai fesyen tudung seperti yang
aku cadangkan..Jelas kelihatan buah dadanya yg besar di sebalik baju
kurungnya itu..Aku jadi x keruan..Hilang tumpuan aku pada
pelajaran..Otakku dah pikr hal2 sex dah..Hampir 1 jam kelas
berlalu..Puan Arisa pun mengemaskan buku-bukunya untuk bersiap2 ke kls
lain plk..Sblm itu dia dtg dkt padaku..”Camne? menawan x saya nie? gurau
puan arisa…”Puan adalah orang yang paling lawa sekali..pujiku sambil
diiringi gelak ketawa puan arisa..Aku meminta untuk mengambil gambar
puan arisa menggunakan hanpon kameraku..Untuk kenangan kataku..Puan
Arisa tersenyum lagi..Hampir 5 shot aku ambik..Semuanya aku fokus pada
dadanya..Satu je y gmbr penuh..Aku tunjuk y itu padanya..”Erm,leh tahan
gak sy ni,hehe” puan arisa tersenyum lagi..Kami pun berjalan keluar dari
kelas dan aku menuju ke tandas..Apa lagi..tunaikan hajat la beb..Mana
leh tahan..Sambil aku melihat gambar puan arisa sambil aku
melancap..Puas hati aku ari 2..Tetapi dalam hatiku ade niat jahat nak
buat seks nga dia..Tengoklah cmne nnti…Hari2 terus berlalu dan Puan
Arisa aku tengok makin lama makin lawa dan seksi..Geram betul
aku..Selalu aku merenung buah dada dia x kiralah ketika dia mengajar
ataupun ketika aku berbual nga dia..Tp mungkin dia dah perasan yg aku
memerhatikan bhgn dadanya..Sebab lama2 aku tengok dia mesti tutup
bahagian dadanya dgn tangan klu aku berbual nga dia..Lama kelamaan puan
arisa dah x lagi menonjolkan bhgn dadanya itu..Walaupun bertudung fesyen
tapi dah x lagi nampak buah dadanya yg bsar itu…Aku sedikit
kecewa..Walaubagaimanapun hbgn aku ngan dia berjalan seperti biasa..Aku
dah mula memikirkan untuk menakluki dia..
Satu ari selepas abis kelas
aku menuju ke meja puan arisa sambil membawa bungkusan air Iced Lemon
Tea yg aku beli di cafe kolej..Padahal aku dah mencampurkan ubat
rangsangan ke dlm air tersebut..”Nah puan..sy bawakn air,msti puan
dahaga kan”,kataku…Puan arisa mengucapkan terima kasih kepadaku sambil
membuka bgkusan air itu dan meminumnya..Hampir separuh diminumnya..nmpk
sgt dia dahaga…Kami pun berbual2 seperti biasa..Aku perhatikan ari tu pn
arisa memakai baju kebaya..nmpk cantik sangat..Tp mcm biasa la bhgn
dadanya ditutup oleh tudungnya..Pada masa itu kebnyakan lecturer dah
balik sbb dh agak petang..Puan arisa pun sebenarnya dh nk blik tp
memandangkan aku ade dia pun layan la aku berbual2..X lama slps itu aku
tgk puan arisa macam x keruan..”Zam,sy rasa x sedap badan la..Sy igt nak
balik dulu la” Aku pun terkedu..Yelah,kalau dia balik melepas la aku
nak wat seks nga dia..Aku pun dapat satu akal..”Puan,marilah sy tolong
htrkn puan ke rumah..Biar sy yg drive kete..Takut jd pape kt puan nnti
susah”..”Xpelah zam,sy xd pape..Ok je” puan arisa menolak..”Ala,jgnlah
cm2..Sy x kish la..lgpun bila lagi sy nk ke rumah puan..lehlah erk”
pujukku..Ok lah..Puan Arisa pun x mampu menolak lagi..Aku pun menghantar
puan arisa ke rumahnya.Aku mengekorinya untuk masuk kedalam rumah tp
puan arisa menahan..”Zam,sorilah erk..bukan sy x bg masuk tp husband sy
xd kt rumah la..dia kene kursus kt kl slma seminggu..Sy x ingat td nk
bgtau awk..lain kalilah erk” kata puan arisa…”Erm,xpelah sy x
kisah..padahal dalam hati melepas aku kali ini..Tp tiba2 hujun turun
dengan lebatnya…Aku berlari ke dalam skit untuk berteduh..Puan Arisa
memndang aku..”Xpelah zam..hjan lbt kt luar 2..masuklah berteduh
jap..nanti dh berenti awk baliklah”..Aku pun masuk ke dalam rumahnya
dengan hati yang gembira..Puan Arisa mrnyuruh aku duduk di sofa kerana
dia ade keje nk dibuat..Aku mengaguk je..Tp aku perasan yg puan arisa
mcm kelam kabut skit..Lju je dia berjalan masuk ke biliknya..Aku pun
pikr cmne caranya nk wat seks dengan puan arisa..Tiba-tiba aku rasa nk
terkucil lak..Aku pun berjalan la mencari toilet..Sambil 2 aku lalu la
depan bilik yg puan arisa masuk tadi..Rupa2nya pintu x tutup rapat..Aku
mengintai di celah pintu..Terkejut betul aku tgk puan arisa mengesel2
luar cipapnya dengan jari sambil memeluk bantal..Kain yg di pakainya dah
terlondeh..Yg tinggal hanya tudung dan baju kebayanya..Sambil 2 matanya
terpejam dan mulutnya mendengus kesedapan..Tp yg paling mengejutkan aku
cipapnya begitu tembam..Org panggil cipap burger..Aku pun dah x thn
lagi..Terus aku menolak pintu bilik dan menerpa kearah puan arisa..Terus
aku menindih badan puan arisa supaya dia tidak boleh melarikan
diri..PuAn arisa terkejut dan cuba melepaskan diri tetapi tindakannya
terlalu lemah mungkin disebabkan kesan ubat yg diminumnya itu..”Zam,sy
ni isteri orang..x baik awk wat cmni” rayu puan arisa..Aku x peduli dan
terus menindih puan arisa sambil tanganku meraba-raba pantatnya..Puan
arisa cuba meronta-ronta tapi tindakannya sia-sia..Aku terus menusukkan
jariku ke dalam lubang pantattnya dan “Arghhhhhhh!!,puan arisa menjerit
kecil.Ketat betul pntat puan erk,kataku..AKu terus mengorek-ngorek
dengan kasarnya..walaupun hanya satu jari yang ku masukkan tetapi
lubangnya begitu ketat sekali..”Tolonglah zam,sy tak nak curang pada
suami saya..puan arisa merayu kepadaku sambil menangis..Aku hanya
mendiamkan diri sambil meneruskan mengorek lubang pantatnya dengan
gerakan lebih laju..Tiba-tiba puan arisa menjerit dan badannnya semacam
kene kejutan letrik dan mengejang..Rupa-rupanya puan arisa sudah klimaks
dan memancut-mancut air kluar dari lubang pantatnya..Pertama kali aku
tengok pompuan yg banyak air mcm puan arisa nie..Abis basah…Aku lihat
mata puan arisa tertutup rapat..Mungkin kesedapan agaknya..pikirku dalam
hati..Aku pun bangun dari menindihnya dan terus menjilat-jilat air yang
keluar dari pantatnya sampai terangkat-angkat bontotnya menahan
kesedapan…Rasanya agak payau dan masin tetapi mempunyai bau yg agak
menyenangkan..Mungkin puan arisa pandai menjaga alat sulit
dia..”Argh!Argh! geli la zam..cukuplah tu..Aku meneruskan aktivitiku
menjilatku sehinggakan puan arisa klimaks lagi..Air memancut-mancut
keluar malah lebih banyak dari tadi..Abis basah lenjun mukaku terkena
air pantat puan arisa..Aku pun mengambil seluar dalam puan arisa lalu
mengelap pantatnya yang basah dan juga mukaku..Aku tak sangka puan arisa
jenis yg byk air..Susah nak jumpa yg cmni..Biase minah saleh je
cmni..Aku tengok puan arisa dah termengah2..”Zam,tolonglah fuck sy..sy
dh x tahan sgt nie..dh 2 kali sy pancut,x pernah sy rs ghairah
cmni..tolonglah” rayu puan arisa lagi..Aku diam sambil tersenyum..Ni
mesti gara-gara ubat perangsang 2..Wat puan arisa ghairah yg amat
sgt..Tp aku nekad nak buat puan arisa pancut seberapa banyak yg
boleh..Biar dia rase penangan aku..Aku pun mengeluarkan alat vibarator
yg aku bawa dlm kocek sluarku..Puan Arisa hairan melihat benda di
tanganku itu..”Apa tu zam ? Awk nk watpe ngan benda 2? “Ala,puan relaks
je..nnti jap lagi puan taulah,yg pasti puan akan puas”..Aku pun
memasukkan alat 2 ke dalam pussie puan arisa..Bila aku buka suis je puan
arisa bertempik..”Argh! argh! Gelilah zam benda tu..tak naklah!! Sambil
mulutku meraung kesedapan..Menggeletar aku tengok badan puan
arisa..Dahlah mulutnya bising..Risau aku klu orang lain dgr lalu
menindih puan arisa dan terus mencium bibirnya..Mula-mula lidah aku je
bermain-main kt mulut dia..Mgkin xd pglmn kiss kot..Lama kelamaan dia
dah pandai bg respon..Kami kiss lama la jgk..Smpi aku sesak nafas..Sj je
aku kiss nak kurangkan bunyi rengekan puan arisa tp dia plk yg ganas
dan buat aku lemas..Ni mesti kesan ubat 2..Dalam pada 2 bdn puan arisa
ntah berapa kali dah mengejang..Aku berhenti kiss bila aku rasa mcm
seluar aku basah..Bila aku tengok rupa2nya air puan arisa memncut2
kluar..Mana x basah sluar aku..Dah aku tindih puan arisa..Aku tengok
puan arisa dah keletihan..Aku pun cabut alat 2..Dah tiba masanya aku
benamkan konek aku kedalam pussie puan arisa..Aku pun menanggalkan
sluarku yg basah..Blum smpat underwear aku tanggalkan puan arisa
bersuara” Zam,sy teringat kt husband sy..sy x sanggup nk
teruskan..anggaplah kata-kata sy td x pernah sy bgtau..td mungkin sy
terlampau ghairah,tolonglah zam” rayu puan arisa..”Aku jadi serba
salah..Walaupun begitu aku tanggalkan juga underwear aku..Terjojol kluar
pelir aku yg panjang dan tegang..Terbeliak mata puan arisa melihat
konek aku..Adelah dalam 12cm pjgnya…”Tolonglah zam,sy sanggup buat apa
sj asalkan awak tak masukkan awak punya dalam sy punya ni..plssss…”Aku
diam je…Aku menhampiri puan arisa lalu mendekatkan konekku ke
mukanya..”hisap ni!!” Puan arisa nmpk serba salah tp aku terus masukkan
konekku ke dalam mulutnya yg comel 2..puan arisa cuba melawan..”Zam,klu
leh sy nk tanggalkan tudung ni,x elok la..” Aku x peduli terus je aku
tusukkan konekku ke dalam mulutnya kembali..Puan arisa terpaksa mengulum
konekku juga..Wlupun kekok sedikit tp puan arisa dapat membuatku terasa
nikmat gler! Cara dia menhisap,menjilat memg memberikan nikmat x
terkata berbanding melancap sndiri..Sambil 2 aku perhatikan mata puan
arisa tertutup..mukanya dah merah abis..mgkin malu kot..Aku cuba
selakkan tudung p.arisa ke belakang..Terjojollah buah dada ranum puan
arisa disebalik kebayanyanya..Aku dah semakin ghairah…Buah dada yg aku
intai2,idam2kan selama ini kini berada dihadapanku..lalu aku meramas2
tetek puan arisa..menggeletar aku dibuatnya..betapa kenyalnya tetek puan
arisa..x tahu nak kata ape…betapa ghairahnya aku meramas,menguli tetek
idamanku selama ini..Lama jugak aku meramas2 tetek puan arisa..semakin
lama semakin tegang bila aku ramas putingnya..Mulut puan arisa
mengeluarkan desahan2 nikmat..nasib baik mulutnya dipenuhi konekku..klu
tak bising je aku piker..Tb2 puan arisa berhenti..”Zam..sy dah penat
la..lenguh dah mulut sy ni mengulum awak punyer..” Sy lancapkan dengan
tgn je la erk..” Aku diam aje..puan arisa pun mencapai konekku dan
melancapkannya..Semakin lama semakin laju..Dlm hati aku selaju mana pun
dia buat takkan dapat memancutkan mani selagi aku tak tibai lubang
dia..AKu tengok puan arisa semakin resah..Dah hamper setengah jam dia
melancapkan konekku tp tak keluar2 jgk air maniku..”Puan,kte buat 69
la..baru sama2 puas”..puan arisa mengaguk je..Aku pun baringkan puan
arisa..Sambil 2 aku mencuba untuk menanggalkan baju kebayanya..Aku
selakkan bajunya hingga ke pars leher dan terselahlah buah dadanya yg
ranum dibaluti colinya..Aku x sabar nak tanggalkan colinya dan nah!
Betapa kagumnya aku melihat buah dada yg paling cantik pernah aku
tengok..putih bersih puitng warna pink..”zam,tudung sy ni bl nak
tanggalkan,pastu kata nak buat 69..”Sabarlah puan..biar camtu je..sy
suka tengok..” puan arisa kehairanan..korang bayangkanlah perempuan
bertudung tp bogel..punyalah seksi..Baju yg aku selakkan tu aku tutup
muka puan arisa..lalu aku naik ke atas badan puan arisa dan menjilat2
buah dadanya..Asyik betul aku main kat buah dada dia..merah2 aku ramas2 n
jilat2..dari buah dada aku menjilat ke bawah sedikit demi sedikit
sampai la ke daerah cipapnya..sambil 2 tgn aku terus meramas2 tetek puan
arisa kiri dan kanan…sekarang puan arisa sedang dicumbui atas dan
bawah..dan puan arisa klimaks lagi untuk kali yg ke berapa pun aku tak
tahu..Aku teruskn menjilat dan kali ini dari bawah ke atas..Sebenarnya
aku buat cam2 supaya dia tak perasan yg aku dah sedia nak masukkan konek
aku ke dalam pantatnya..Perlahan2 aku jilat sampailah ke atas dan aku
selakkan baju dia lalu aku menyerang bibirnya dan kami pun kiss..Kuat
jgk puan arisa menyedut2 lidahku..Sambil 2 aku halakan konekku ke lubang
pantatnya dan dengan pantas konekku tenggelam ke dalam
cipapnya..terbeliak mata puan arisa dan dia cuba meronta2..sambil 2 aku
mula mendayung perlahan2…agak sukar kerana aku rasakan pantatnya begitu
sempit..Pelik jugak padahal anak dah dua orang..Aku masih x lepaskan
ciuman ku sambil konekku mendayung dan merasai sensasi yg sungguh luar
biasa..bila aku rasakan tiada rontaan lagi dari puan arisa aku pun
lepaskan ciuman aku..aku tengok puan arisa dah menangis..kesian jugak tp
nak buat cmne dah alang2 cmni..lgpun impian hidup aku nak fuck puan
arisa..skrg dah tercapai..Aku teruskan kayuhan dengan lebih laju..dan
puan arisa klimaks sekali lagi..kali ini rontaannya pjg..mgkin klimaks
yg paling hebat agaknya..aku dah mula letih..mana taknya..dah hampir 2
jam kami berasmara..hari pun dah masuk senja..Aku pun memalingkan badan
puan arisa dan menonggengkannya..aku nak buat doggie plak..smbil tgnnku
meramas2 tetk2nya..puan arisa mengikut je..dia dah letih lesu..tak
bermaya dah..aku pun dah semakin kearah klimaksku sendiri..aku semakin
melajukan kayuhanku dan cret2-cret..aku melepaskan berdas-das mani ke
dalam rahim puan arisa..terjelupuk aku ke atas badan puan arisa kerana
terlalu letih..aku dan puan arisa sama2 terbaring menikmati sensasi yg
luar biasa sekali..first time bg aku rs cmni..”Aku memandang puan arisa
dan dia pun merenung aku..”zam,nape la awk sggup buat cmni kpd sy..sy ni
isteri org..ade anak 2..umur pun dah 33..nape x cari orang lain? Ape y
ade pd sy ni? “Puan..sy minta maaf byk2..sy tau salah wat cmni tp sy
xleh nak tahan nafsu sy..sejak sy kenal puan sy dah jatuh hati..puan
cntik sgt..pastu seksi plak tu..”Aa..seksi? seksi ke sy ni? Ape la awk
ni zam..sy ni kan pakai sopan,brbaju kurung,bertudung..”…”2 lah seksi
puan..sy kan suka perempuan berbaju kurung..apatah lagi mempunyai body
yg superb mcm puan..dada puan idaman hidup sy selama ni..”…”sy dah agak
dah..awak selalu perhatikan dada sy..tp sy tak sangka smpi jd camni..tp
nak wat cmne..tima kasih la zam..terkejut aku mendengar perkataan
tu..nape la plk dia ucap trima kasih..mula2 td marah..”Awk dah bagi
kenikmatan seks yg sebenarnya..sy puas sgt n awk sgt hebat..dgn husband
sy skli pun x prnah klimaks..baru 5,6 kali cucuk dah pancut..dah 2 xde
pun nak wat pemanasan..cium2 lebiih kurang pastu jolok..dah dia puas
tingal sy terpinga2..last2 puaskan sndiri dgn melancap..luah puan
arisa..Barulah aku tau cerita sbnr..”Tp zam..sy rs cukuplah stkt ari ni
je..sy x sggp nak wat dosa lagi..sy tetap isteri orang..yerk” aku
menganguk..Lps itu puan arisa mencium dahiku dan bgn beredar ke bilik
mandi..aku masih lagi berbaring..menerawang fikiranku..alangkah
beruntungnya aku ari ni hajat aku selama ini sdh tercapai..terima kasih
puan arisa..Puan Arisa muncul dihadapanku dengan berkemban
tuala..nmpknya dia dah mandi..naik balik adik aku tgk dia
cm2..”Aik..naik balik..dasyat la awk ni..tp sy x dpt tolong..sy dah
penat sgt ni..” Aku pun bangun dan menuju kea rah puan arisa..”tolonglah
puan..last ni..plzzz” tanpa meminta persetujuan puan arisa aku menarik
tanganya dan aku menonggengkannya ke birai katil..aku tarik tualanya
lalu aku halakan konekku ke lubang cipapnya..kali ini aku gasak
cukup2..biar puas hati…aku tak tahan lama sebab terlampau laju aku
mengongkek dan sekali lagi aku pancut dalm lubang
pantatnya..”Puan..terima kasih byk2 bg sy pluang nie..nilah 1st time sy
merasa pantat orang perempuan dan beruntung sy dpt rasa pantat puan..”Sy
tak tahu nak kata apa..klu ikutkan sy nak marah pun ade..nak puji awak
pun ade..ape pun anggap hal ni cm x berlaku la erk..” Aku menganguk
je..Lepas 2 puan arisa berjalan ke bilik mandi untuk mandi sekali
lagi..AKu pun terus terbaring atas katil puan arisa dan tak sedar aku
pun terlelap kerana keletihan yg amat sgt..terima kasih puan arisa…tamat

No comments:

Post a Comment